Dołącz do AV jako...

Project Manager (LegalTech Services)

Jako Projekt Manager będziesz działał na styku marketingu, sprzedaży i realizacji jako osoba spinająca wszystkie te działania w projektowaniu i prowadzeniu usługi realizowanej zdalnie dla klientów z terenu całej Polski. Będziesz odpowiedzialny głównie za research, projektowanie, wdrażanie, modyfikację procesów, ich digitalizację i doprowadzenie do gotowości operacyjnej nowej usługi o charakterze prawno-doradczym od podstaw. Dalsza droga kariery będzie zależna od tego w czym czujesz się lepiej: utrzymanie i rozwój tej usługi lub przekazanie usługi do utrzymania innej osobie i projektowanie nowej.

Co musisz o nas wiedzieć?

Tworzymy firmy od fazy pomysłu, przez business development do rentowności

AV Venture Builder to organizacja specjalizująca się w obsłudze prawnej on-line. Nasz zespół składa się ze specjalistów, którzy tworzą niepowtarzalne i skuteczne rozwiązania dla naszych klientów.

Szczegóły

Jak wygląda praca na tym stanowisku?

Wymagania

  • Doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu produktami usługowymi B2C lub B2B.
  • Znajomość zagadnień związanych z podnoszeniem konwersji marketingowej oraz podnoszeniem efektywności realizacji usług.
  • Doświadczenie w projektowaniu, walidacji i usprawnianiu procesów realizacyjnych .
  • Umiejętność przełożenia języka specjalistycznego (prawno-doradczego) na język korzyści dla klienta.
  • Umiejętność przełożenia założeń biznesowych na język techniczny w celu projektowania usprawnień technologicznych.
  • Umiejętności organizacyjne i analityczne .
  • Multitasking .
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Doświadczenie negocjacyjne z wykonawcami i dostawcami usług.
  • Dobra znajomość Excela/Google Sheets.
  • Brak lęku przed nagłymi pivotami 🙂
  • Pasja i chęć do testowania i wdrażania nowych rozwiązań technologicznych, w tym opartych o AI w usprawnianiu usługi.
  • Język angielski – komunikatywny.
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami u umiejętność łączenia metod i narzędzi z różnych metodyk.

Mile widziane:

  • Doświadczenie z oprogramowaniem do zarządzania zadaniami/projektami.
  • Doświadczenie w pracy z systemem CRM.
  • Doświadczenie w projektowaniu i realizacji automatyzacji (Zapier, Make lub inne).
  • Znajomość zagadnień prawnych dot. sankcji kredytu darmowego (opcjonalnie) lub umiejętność przełożenia języka prawniczego na język biznesowy.

Obowiązki

  • Przeprowadzanie researchu konkurencji oraz tworzenie raportów oraz ich prezentowanie .
  • Projektowanie usługi i koordynowanie działań zespołów współpracujących w projekcie (marketing, sprzedaż, realizacja + freelancerzy).
  • Tworzenie harmonogramów działań projektowych i budżetów, ich monitorowanie i raportowanie.
  • Egzekwowanie realizacji zadań zespołów współpracujących przy tworzonym projekcie.
  • Przeprowadzenie walidacji usługi, raportowanie postępów i wprowadzanie modyfikacji, aby doprowadzić ją do gotowości operacyjnej, ciągłe jej usprawnianie.
  • Projektowanie procesów realizacyjnych oraz przygotowywanie dokumentacji .
  • Analiza procesów realizacyjnych, definiowanie zagrożeń i ryzyk, wprowadzanie zmian w procesach.
  • Wdrażanie technologii w celu optymalizacji i przyspieszenia procesów, dzięki automatyzacjom.
  • Opracowywanie materiałów niezbędnych do realizacji usługi, we współpracy z prawnikiem-realizatorem.
  • Wsparcie przy projektowaniu procesu sprzedażowego .
  • Wsparcie przy projektowaniu strategii marketingowej (dostarczanie niezbędnych informacji o usłudze, generowanie pomysłów i rozwiązań, wsparcie realizacyjne).
  • Kreowanie polityki cenowej i rabatowej usługi.
  • Współpraca z działem marketingu, sprzedaży, osobami operacyjnymi, hr oraz z zarządem.
  • Współpraca z działem prawnym oraz realizatorem usługi.
  • Po doprowadzeniu projektu do gotowości operacyjnej usprawnienie procesów i ich częściowa automatyzacja lub przejście na nowy projekt.
  • Stała, codzienna współpraca z CEO/CMO (kwestie marketingowe) i COO (kwestie projektowe i operacyjne).

Oferujemy:

  • Umowę B2B i wynagrodzenie od 8000-12000 zł netto + vat.
  • Płatny urlop 20-24 dni w roku.
  • Możliwość dofinansowania różnego rodzaju kursów oraz szkoleń rozwojowych.
  • Nowoczesne biuro zlokalizowane w samym sercu Poznania – naprzeciwko Dworca Głównego 🙂
  • Po 3 miesiącach możliwa praca hybrydowa (3 dni stacjonarnie + 2 zdalnie) 🙂
  • Dużo wyzwań, więc mamy nadzieję, że je lubisz.
  • Z nami możesz swobodnie wdrażać swoje pomysły i eksperymentować!
  • Dobrą organizację pracy i narzędzia do jej wykonywania.
  • Dużo uśmiechu oraz świetną atmosferę w pracy.
  • Niezapomniane integracje!
  • Świętujemy firmowe sukcesy oraz urodziny 🙂
  • Chillout Space.
  • Brak dresscode’u.
  • Kartę sportową MultiSport z pakietem diagnostycznym czy kursami języków obcych.
  • Opiekę psychoterapeutyczną.
  • System rekomendacji
  • … i wiele innych!

Szukamy kreatywnego myśliciela z pasją do przekraczania granic – jeśli to brzmi jak wyzwanie dla Ciebie, czekamy na Twoje zgłoszenie!

Dlaczego warto do nas dołączyć?

Możliwość pracy
w trybie home office

Uwielbiamy pracować w biurze i razem pracować! Jeśli jednak...

Praca w centrum
Poznania

Do Starego Browaru masz 650 m, na dworzec PKP 12 minut...

Chillout Space

Każdy czasami potrzebuję odrobinę spokoju. Na przerwie odejdź od...

System Kaizen

Wierzymy w siłę pomysłów naszego zespołu. Zachęcamy do...

Elastyczne godziny pracy

Musisz zacząć w pracy wcześnie, aby zdążyć coś załatwić? Poranny...

Warsztaty

Rozwój, rozwój i jeszcze raz rozwój. W każdy piątek mamy warsztaty...

Kursy i szkolenia

Chcesz rozwijać niezbędne umiejętności na swoim...

Woda osmotyczna

Dostęp do krystalicznie czystej, pozbawionej zanieczyszczeń...

Zajęcia z języka angielskiego

Z nami podszkolisz swój język angielski, ponieważ chcemy...

Biblioteka

Znajdziesz u nas biblioteczkę, z której możesz wypożyczać książki...

Budżet imprezowy

Mając na pokładzie najlepszą drużyną — dbamy o przyjazną...

Nagroda zespołowa

Mamy wspólne cele. Za ich realizację, otrzymujemy fundusze...

Książki

Raz w miesiącu masz okazję zdobyć nową pozycję do domowej...

Multisport

Ruch to podstawa! Dlatego dbamy o zdrowie, kondycję, psychikę iii...

Prezenty na święta

Celebrujemy sukcesy i święta z kalendarza. Jak tłusty czwartek...

Urodziny

Święta świętami, ale przecież najważniejszymi osobami w firmie...

System rekomendacji

Masz znajomego, który szuka pracy? Poleć pracę swojemu...

Nowoczesny sprzęt

Pracujemy na sprzęcie marki Apple. W końcu nikt nie lubi, gdy...

Jak do nas aplikować?

01
Zgłoszenie
Rozmowa telefoniczna
02
I etap
Spotkanie rekrutacyjne COO+HR
03
II etap
Spotkanie rekrutacyjne CEO + CFO
04
Decyzja o zatrudnieniu
Witamy na pokładzie!
Copyright © 2024 av.pl
Monika Krzewińska

Starszy specjalista ds. rekrutacji

Zapraszam do kontaktu